петък, 21 май 2010 г.

Една голяма СПА излагация-продължение

Тъй. Вдигна се пушилка покрай вчерашния пост. Доста помия се изля и в коментарите, поради което въведох модерация. Извинявам се, знам, че е малко досадно. Никого няма да цензурирам, просто не съм длъжна да търпя да ме псуват и обиждат без обяснение защо.

Днес ми се обади и г-н Диковски. За първи път им е да организират такова събитие, правят грешки, надяват се да се поучат от тях. Правилно. И напълно ги разбирам.

Когато обаче в едно събитие са замесени сериозни страни като едно Министерство, отношението трябва да бъде доста по-отговорно. Още повече че, както разбрах от г-н Диковски, инициатори на тези номинации/награди е самият бранш в лицето на няколко организации. И всъщност не е виновна фирмата RD Partners.

Виновен е именно този бранш, че демонстрира такова отношение сам към себе си. СПА бизнесът е индустрия с огромно бъдеще. Скъп продукт, който генерира големи обороти. Когато искаш да маркетираш толкова скъп продукт, не си избираш фирма без опит, не я оставяш да дава неграмотен текст за медиите, не я оставяш да води пресконференция неподготвена и без да знае какво да каже. И най-вече не оставяш заместник-министър да седи там като в небрано лозе и да се чуди в какво се е забъркал.

Ние наистина искаме да се получи хубаво и полезно събитие, а не да оставяме впечатление, че организациите в бранша сами си раздават някакви награди едни на други, както все се говори, каза Диковски. Чудесно, приемам добрите намерения. Ами тогава нека този бранш да започне да работи и да се държи по начин, който да не оставя впечатление, че си раздават един на друг някакви безсмислени награди. А в момента не само изглежда, но и в 90% от случаите Е така.
Не е въпросът НЕЩО да се прави. Въпросът е да се прави нещо смислено, обмислено и доказано ефективно. А то винаги си личи. И когато видим, че е така, никой в нищо няма да ви обвинява, уважаеми браншовици.

Сайтът на фирма RD Partners в момента е under construction, а страницата, която излиза под това име не била тяхната. Били някакви плагиати и те дори ги били осъдили, каза Диковски. Ако е така, извинявам се за подвеждането, но нямаше как да знам. Ако е така, то тогава "фалшивата" страница може би не трябва да съществува вече в пространството?

И въобще, доста шум за това, че някой е написал в блога си нещата такива, каквито изглеждат отстрани. Защото този бранш е свикнал медиите да премълчават нескопосаните им истории и да защитават предимно тяхната гледна точка. И в никой вестник няма да излезе обстановката такава, каквато я описах вчера.
.
.

4 коментара:

  1. Анонимен21 май 2010 г., 5:05

    (thumbs up)! Българското СПА е като компютъра "Правец" - хем го има, хем го няма :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Бурната реакция на първата публикация е индикатор за това, че авторката правилно е забелязала вопиющия непрофесионализъм, който се вихри не само в СПА сектора :)
    Мнооого се радвам на подобни реакции, защото на такива "професионалисти" е крайно небходимо някой да им сритва задниците от време на време ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Странно, лиценза на г-н Диковски е за "Мис Спа" - откъде изникна марката "СПА Номинации". Моля проверете

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен10 юни 2010 г., 2:51

    Да проверих , защото съм много мнителен, собственик на търговска марка SPA NOMINATIONS и MISS SPA са собственост на Ер Ди Партнерс-ЕООД на което Диковски е собственик и управител.Така че тази фирма държи правата.:)))

    ОтговорИзтриване

Възникна грешка в тази притурка